Advalo Logo - dark
Zavolejte nám
734 393 988
Přihlášení
Advalo Page Background

FAQ

Placené servisní poradenství

Co je placené servisní poradenství?

Placené servisní poradenství je kombinací provize za sjednání finančních produktů a pravidelného poplatku za služby, které patří k dlouhodobému servisu. Poradce tak může o klienta a jeho finance skutečně pečovat a dostávat za to adekvátně zaplaceno, aniž by se soustředil pouze na prodej a údržbu finančních produktů.

Co musím splnit, abych mohl svým klientům službu servisního poradenství (zkráceně SERPO) sjednávat?

Abyste SERPO mohli nabízet klientům, je potřeba mít přístup do systému ADVALO a jeho modulu pro placené servisní poradenství. Tam získáte přístup po zaplacení vstupního poplatku.

Je systém určen pro specifickou skupinu poradců?

Systém ADVALO tvoří dva moduly. Prvním je modul Tržiště, který využijí všichni poradci napříč trhem druhým potom modul servisního poradenství. To je určeno poradcům, kteří nechtějí pouze prodávat nebo radit zdarma, ale hlavně chtějí pečovat o klienty, poskytovat nadstandardní služby, a dostávat za to náležitě zaplaceno.

Může do systému SERPO vstoupit pouze jednotlivec nebo i skupina poradců?

Systém ADVALO je obvykle určen pro jednotlivé poradce, dá se ale nastavit i pro skupiny poradců – kontaktujte nás a domluvíme spolu podrobnosti.

Může balíčky poradce nabízet jen jako OSVČ nebo SERPO využijí i právnické osoby?

Možné je obojí. Systém ADVALO využívají poradci podnikající na IČO jako OSVČ, ale i právnické osoby , nejčastěji ve formě s.r.o.

Kolik SERPO stojí?

Účtujeme 3 typy poplatků – jednorázový za vstup do modulu servisního poradenství, administrativní za správu jednotlivých klientů, a roční poplatek za využívání systému. O cenách si uděláte nejlepší obrázek v našem ceníku.

Jaké služby mohu svým klientům v rámci SERPO nabízet?

Součástí modulu SERPO jsou desítky neregulovaných služeb. Další služby, které poradci nabízet nemohou (například kvůli legislativě nebo chybějícímu oprávnění), rádi pomohou zajistit naši partneři. Pokud vám bude nějaká služba chybět, rádi ji po důkladné právní analýze do systému přidáme.

Kdo služby pro klienta vykonává?

Většinu služeb placeného servisního poradenství obstarává sám poradce. Jsou ale takové, které například z legislativních důvodů nabízet nemůže, a ty potom zajišťuje jiný subjekt. Nejčastěji jde například o likvidaci pojistných událostí, se kterými v ADVALO pomáhá náš partner EUCS. Pro některé další si ale poradce hledá dodavatele sám (např. daňové poradenství nebo realitní služby). V obou případech vede součinnost mezi dodavatelem a klientem poradce.

Jak mohu svým klientům začít nabízet služby SERPO?

Po zaplacení vstupního poplatku dostanete přístup do systému ADVALO a modulu servisního poradenství. V něm si pak pohodlně nastavíte balíčky služeb, které budete klientům nabízet a můžete je okamžitě začít sjednávat.

Jak funguje vyplácení poplatků poradcům?

Jedna z výhod systému ADVALO je zajišťování účetních operací. Vaši klienti zasílají poplatky nám. My jednou měsíčně vyúčtujeme administrativní poplatky a případné poplatky za služby dodávané EUCS, odečteme je a zbylou částku vám zašleme. Šetříme vám tak práci s účetnictvím. Peníze za daný měsíc odesíláme do 15. dne měsíce následujícího.

Kolik balíčků si mohu v systému vytvořit a jaká je jejich cena?

Můžete si vytvořit až 3 balíčky a cenu si nastavit podle svého uvážení. Minimální poplatek za smlouvu však musí pokrýt alespoň administrativní poplatek, který si ADVALO za aktivního klienta účtuje a případně také poplatky za služby třetích stran, které ADVALO zajišťuje.

Jak mi v tom všem pomůže ADVALO?

ADVALO je IT systém, který vám v rámci placeného servisního poradenství poskytne plnou podporu – můžete si v něm vytvořit balíčky služeb a snadno je s klienty sjednávat. Postaráme se také o právní správnost dokumentace a její aktualizaci s ohledem na změny v legislativě, pohlídáme za vás platby a připravíme vám účetní podklady.

Cyklus školení k servisnímu 
poradenství

Jak kurz probíhá?

Zakoupením kurzu získáte přístup k 11 online workshopům a také do uzavřené facebookové skupiny. Workshopy probíhají na platformě Zoom a jejich harmonogram dostanete samozřejmě dopředu, nejčastěji ale probíhají v úterky a čtvrtky dopoledne. Čeká vás také diskuse s poradci, kteří už placené servisní poradenství nabízejí.

Budou k dispozici záznamy z workshopů?

Ano, záznamy z jednotlivých workshopů budete mít k dispozici. Přehrát si je můžete, kolikrát budete potřebovat.

Musím mít nějaké zkušenosti?

Ano, obsah kurzu není vhodný pro začínající finanční poradce.

Co když si nebudu s něčím vědět rady?

To se při postupu kurzem samozřejmě může stát. Jsme připraveni vám s čímkoliv pomoci – stačí napsat do společné facebookové skupiny nebo se ozvat e-mailem. V ceně máte také 60min online konzultaci s Marcelou, která s vámi probere cokoliv, co vás bude k systému nebo placenému servisnímu poradenství zajímat.

Jak se dozvím, kdy kurz začíná?

Kurz pořádáme 1-2x ročně. Pokud další termín ještě není vypsaný, napište nám a my vás zařadíme na seznam poradců, kteří dostanou informaci o termínu přednostně.

Jsou s kurzem spojené nějaké další poplatky?

Účast v kurzu stojí 5 999 Kč a v ceně je zahrnut také vstupní poplatek pro využívání modulu servisního poradenství v rámci systému ADVALO. Další investice s ní spojeny nejsou.

Musím po absolvování kurzu začít spolupracovat s ADVALO nebo EUCS?

Toto rozhodnutí necháme zcela na vás. Všechny informace, které se na jednotlivých webinářích dozvíte, můžete využít v praxi, ať už se rozhodnete systém ADVALO ke spolupráci využívat či nikoliv. ADVALO vám pouze nabízí ověřený nástroj, který vám ušetří mnoho práce. Získané informace a zkušenosti ale využijete stejně dobře i pokud půjdete vlastní cestou.
Stejně tak je tomu i se službami EUCS, které do nabídek pro svoje klienty zařadit můžete, ale nemusíte.

Komu se ozvat, pokud mám další otázky?

Všechny důležité informace najdete na stránce Kontakt. Můžete se také ozvat rovnou Marcele na e-mail m.jirku@advalo.cz.

Zkušenosti poradců

Přečtěte si, co o nás říkají

Filip Andrš, majitel společnosti Andrš - finanční plánování s.r.o.

Se společností ADVALO spolupracujeme již mnoho let. Pravidelně nám aktualizují smlouvu pro naše klienty včetně možností nových služeb servisního poradenství. Naši klienti mimo jiné kvitují službu Právní klinika EUCS, díky které se můžou dotázat na jakýkoliv dotaz v oblasti práva.

Filip Andrš

majitel společnosti Andrš - finanční plánování s.r.o.
Ing. Jaroslav Pultar - jednatel společnosti Pultar a partneři s.r.o

Se společností ADVALO spolupracujeme od jejího založení. Osobně jsem byl u samých začátků servisního poradenství. To jsme si všechny nástroje, smlouvy, služby tvořili a vymýšleli sami. Proto vím, kolik času, energie a peněz dokáže ADVALO začínajícím servisním poradcům uspořit. Dnes jsou ADVALO a EUCS nedílnou a každodenní součástí naší komplexní služby prémiovým klientům. Za sebe i za všechny kolegy z Pultar a partneři mohu ADVALO vřele doporučit.

Ing. Jaroslav Pultar

jednatel společnosti Pultar a partneři s.r.o.
Veronika a David Rychtaříkovi, majitelé Finance Rychtařík s.r.o.

Služby ADVALO používáme již několik let, v minulosti to tak však nebylo. Vše jsme si řešili sami. Když zhodnotím obě dvě varianty, tak jednoznačně jsem pro variantu spolupráce s ADVALO. Proč? Šetříme svůj čas, který můžeme věnovat jiným věcem ve firmě nebo ho dát rodině, jelikož ADVALO za nás dělá dost věcí. Máme klidnější spánek, jelikož víme, že legislativně máme vše v pořádku a hlavně stále aktualizované. ADVALO určitě doporučujeme.

Veronika a David Rychtaříkovi

majitelé Finance Rychtařík s.r.o.
Ing. Michaela Klímová, MSc, majitelka Prifis - Privátní finanční servis s.r.o.

Když jsem se rozhodla poskytovat honorované poradenství, bohužel jsem o ADVALO nevěděla. S advokátní kanceláří jsem strávila téměř dva měsíce laděním smluvní dokumentace a byla to asi největší jednorázová investice do mého podnikání. Vzhledem k tomu, že se problematikou finančního zprostředkování a regulací těchto služeb speciálně nezabývali, nebyla jsem si stále jistá, že mám vše právně v pořádku. Asi rok poté jsem objevila ADVALO a zalíbil se mi jednak jejich široký právní přehled, ale i jednoduchý systém, kdy na pár kliknutí vygeneruji smlouvu a klient ji potvrzuje zaplacením. Sympatické je mi i to, že nemusím opomenuté platby urgovat - vše udělá ADVALO za mne. Takže dnes už pro servisní poradenství používám jen ADVALO.

Ing. Michaela Klímová, MSc

majitelka Prifis - Privátní finanční servis s.r.o.
Ing. Daniel Jasný, majitel Jasný finance, s.r.o.

Systém ADVALO využívám již třetím rokem a je pro mě obrovským usnadněním práce při poskytování placeného servisního poradenství. Tvorba a správa servisních balíčků pro mé klienty je zde snadná. Nejvíce oceňuji, že za mě někdo hlídá legislativní stránku věci, řeší přípravu a sjednání smluv s klienty elektronickou formou a zároveň usnadňuje účetnictví. Doporučil bych ho všem finančním poradcům, kteří chtějí v praxi poskytovat placené služby.

Ing. Daniel Jasný

majitel Jasný finance, s.r.o.
Ing. Jarmila Rašková , EFA - finanční poradkyně

Díky Servisnímu poradenství mohu svým klientům poskytnout individuální přístup, pravidelnou péči a zároveň tím rozvíjet dlouhodobý vztah s klientem. Sama jsem tak získala stabilní příjem.

Ing. Jarmila Rašková , EFA

finanční poradkyně
Advalo Pattern Background - B/W

Odlište se od konkurence, vytvořte si spolehlivou klientskou základnu a získejte pravidelný příjem. Začněte se servisním poradenstvím.