Placené servisní poradenství je kombinací provize za sjednání finančních produktů a pravidelného poplatku za služby, které patří k dlouhodobému servisu. Poradce tak může o klienta a jeho finance skutečně pečovat a dostávat za to adekvátně zaplaceno, aniž by se soustředil pouze na prodej a údržbu finančních produktů.
Abyste SERPO mohli nabízet klientům, je potřeba mít přístup do systému ADVALO a jeho modulu pro placené servisní poradenství. Tam získáte přístup po zaplacení vstupního poplatku.
Systém ADVALO tvoří dva moduly. Prvním je modul Tržiště, který využijí všichni poradci napříč trhem druhým potom modul servisního poradenství. To je určeno poradcům, kteří nechtějí pouze prodávat nebo radit zdarma, ale hlavně chtějí pečovat o klienty, poskytovat nadstandardní služby, a dostávat za to náležitě zaplaceno.
Systém ADVALO je obvykle určen pro jednotlivé poradce, dá se ale nastavit i pro skupiny poradců – kontaktujte nás a domluvíme spolu podrobnosti.
Možné je obojí. Systém ADVALO využívají poradci podnikající na IČO jako OSVČ, ale i právnické osoby , nejčastěji ve formě s.r.o.
Účtujeme 3 typy poplatků – jednorázový za vstup do modulu servisního poradenství, administrativní za správu jednotlivých klientů, a roční poplatek za využívání systému. O cenách si uděláte nejlepší obrázek v našem ceníku.
Součástí modulu SERPO jsou desítky neregulovaných služeb. Další služby, které poradci nabízet nemohou (například kvůli legislativě nebo chybějícímu oprávnění), rádi pomohou zajistit naši partneři. Pokud vám bude nějaká služba chybět, rádi ji po důkladné právní analýze do systému přidáme.
Většinu služeb placeného servisního poradenství obstarává sám poradce. Jsou ale takové, které například z legislativních důvodů nabízet nemůže, a ty potom zajišťuje jiný subjekt. Nejčastěji jde například o likvidaci pojistných událostí, se kterými v ADVALO pomáhá náš partner EUCS. Pro některé další si ale poradce hledá dodavatele sám (např. daňové poradenství nebo realitní služby). V obou případech vede součinnost mezi dodavatelem a klientem poradce.
Po zaplacení vstupního poplatku dostanete přístup do systému ADVALO a modulu servisního poradenství. V něm si pak pohodlně nastavíte balíčky služeb, které budete klientům nabízet a můžete je okamžitě začít sjednávat.
Jedna z výhod systému ADVALO je zajišťování účetních operací. Vaši klienti zasílají poplatky nám. My jednou měsíčně vyúčtujeme administrativní poplatky a případné poplatky za služby dodávané EUCS, odečteme je a zbylou částku vám zašleme. Šetříme vám tak práci s účetnictvím. Peníze za daný měsíc odesíláme do 15. dne měsíce následujícího.
Můžete si vytvořit až 3 balíčky a cenu si nastavit podle svého uvážení. Minimální poplatek za smlouvu však musí pokrýt alespoň administrativní poplatek, který si ADVALO za aktivního klienta účtuje a případně také poplatky za služby třetích stran, které ADVALO zajišťuje.
ADVALO je IT systém, který vám v rámci placeného servisního poradenství poskytne plnou podporu – můžete si v něm vytvořit balíčky služeb a snadno je s klienty sjednávat. Postaráme se také o právní správnost dokumentace a její aktualizaci s ohledem na změny v legislativě, pohlídáme za vás platby a připravíme vám účetní podklady.
Zakoupením kurzu získáte přístup k 11 online workshopům a také do uzavřené facebookové skupiny. Workshopy probíhají na platformě Zoom a jejich harmonogram dostanete samozřejmě dopředu, nejčastěji ale probíhají v úterky a čtvrtky dopoledne. Čeká vás také diskuse s poradci, kteří už placené servisní poradenství nabízejí.
Ano, záznamy z jednotlivých workshopů budete mít k dispozici. Přehrát si je můžete, kolikrát budete potřebovat.
Ano, obsah kurzu není vhodný pro začínající finanční poradce.
To se při postupu kurzem samozřejmě může stát. Jsme připraveni vám s čímkoliv pomoci – stačí napsat do společné facebookové skupiny nebo se ozvat e-mailem. V ceně máte také 60min online konzultaci s Marcelou, která s vámi probere cokoliv, co vás bude k systému nebo placenému servisnímu poradenství zajímat.
Kurz pořádáme 1-2x ročně. Pokud další termín ještě není vypsaný, napište nám a my vás zařadíme na seznam poradců, kteří dostanou informaci o termínu přednostně.
Účast v kurzu stojí 5 999 Kč a v ceně je zahrnut také vstupní poplatek pro využívání modulu servisního poradenství v rámci systému ADVALO. Další investice s ní spojeny nejsou.
Toto rozhodnutí necháme zcela na vás. Všechny informace, které se na jednotlivých webinářích dozvíte, můžete využít v praxi, ať už se rozhodnete systém ADVALO ke spolupráci využívat či nikoliv. ADVALO vám pouze nabízí ověřený nástroj, který vám ušetří mnoho práce. Získané informace a zkušenosti ale využijete stejně dobře i pokud půjdete vlastní cestou.
Stejně tak je tomu i se službami EUCS, které do nabídek pro svoje klienty zařadit můžete, ale nemusíte.
Všechny důležité informace najdete na stránce Kontakt. Můžete se také ozvat rovnou Marcele na e-mail m.jirku@advalo.cz.