První, co musíte udělat, abyste mohli svým klientům nabízet služby placeného servisního poradenství je nastavení balíčků. Ty mohou být až 3 a výběr služeb i cenotvorba je zcela na Vašem uvážení. Systém automaticky počítá, kolik je Váš zisk z každého balíčku.
Přehled -> Servisní poradenství -> Změnit nastavení balíčků -> Nastavit balíčky a cenu -> Uložit
Všechny objednávky, ať už z tržiště a nebo ty na SERPO se váží k jednotlivému klientovi. Je tedy nutné před sjednáním jakékoliv služby nebo uzavření smlouvy o SERPO založit klienta. Tím může být fyzická osoba, podnikatel a nebo právnická osoba.
Přehled -> Nový klient -> Vyplnit údaje o klientovi -> Uložit -> Nahrát podepsaný souhlas nebo ¨Nahraji souhlas později¨
Pokud již máte založené balíčky i klienta, nyní je čas na to sjednat smlouvu o servisním poradenství. Smlouva ihned po sjednání odchází klientovi do e-mailu a klient jí zaktivní zaplacením. V posledním kroku před sjednáním smlouvy lze ještě upravit frekvenci platby na měsíční nebo roční.
Vybrat klienta -> napsat jméno klienta a potvrdit jeho výběr -> Servisní poradenství - informace o službě -> Vybrat tarif -> Sjednat servisní poradenství
Upravovat lze pouze smlouvy, které jsou aktivní, tedy alespoň jednou zaplacené. Můžete přidat či odebrat službu z balíčku, změnit jeho cenu nebo frekvenci placení. V posledním kroku požádáte klienta o schválení změny, návrh změn spolu s novým návrhem smlouvy mu odchází ihned do e-mailové schránky. Klient musí změnu potvrdit kliknutím na tlačítko ¨souhlasím¨ v těle e-mailu. Od následující platby je pak změna smlouvy platná.
Přehled -> Servisní poradenství -> ve filtru najdu klienta, kterému chci upravit smlouvu -> Zobrazit smlouvu -> Změnit nastavení smlouvy -> Provedu změny v nastavení smlouvy -> Zkontrolovat změny -> Požádat klienta o schválení
Pokud chcete z jakéhokoliv důvodu klientovi vypovědět smlouvu, pak ihned po potvrzení vypovězení smlouvy odchází klientovi e-mail s informací o této skutečnosti. Pokud chcete čerpat výpovědní lhůtu, která může být dle smlouvy dlouhá až 2 měsíce, je nutné vyčkat s vypovězením smlouvy až do uplynutí této doby.
Přehled -> Servisní poradenství -> ve filtru najdu klienta, kterému chci vypovědět smlouvu -> Zobrazit smlouvu -> Vypovědět smlouvu -> Potvrdit vypovězení smlouvy
Pokud chcete, aby byly smlouvy o servisním poradenství uzavírány jiným subjektem než tím, který je uveden v ADVALO jako majitel poradenského účtu, je nutné změnit fakturační adresu. Tento subjekt se následně bude ukazovat na smlouvách jako Poskytovatel služeb.
Přehled -> Servisní poradenství -> Změnit fakturační adresu -> Vybrat možnost ¨Fakturační adresa pro servisní poradenství je odlišná od adresy, kterou jsem se registroval/a do systému ADVALO:¨ -> Zadat příslušné IČO, DIČ, číslo bankovního účtu -> Uložit změny
Jednorázové objednávky se ve Vašem systému objeví až po nastavení balíčků servisního poradenství. V systému naleznete 4 vzory jednorázových objednávek, které si můžete upravit dle svých potřeb. V systému najdete jednorázovou objednávku na osobní konzultace, audit smluv, analýzu finanční situace klienta a analýzu investiční situace klienta. Tyto objednávky nejsou fakturované ze systému, fakturaci musí učinit poradce na své straně.
Přehled -> Služby -> Servisní poradenství - SHOW
V rámci ADVALO můžete vytvářet strukturu, jejíž členové mohou čerpat různé výhody. Přizváni mohou být jak poradci, kteří systém používají tak ti, kteří ještě v systému registrováni nejsou. Noví členové automaticky vstupují po registraci do struktury partnera, poradci, kteří již systém používají musí svůj vstup do struktury potvrdit při následném přihlášení do systému a členem struktury se stávají následující zúčtovací období, tedy od 1. dne následujícího měsíce. Pro celou strukturu platí jednotná pravidla, která ve struktuře nelze individualizovat.
Přehled -> Přepnout do partnerského rozhraní -> Můj tým -> do políčka ¨E-mailová adresa¨ vepsat adresu poradce, kterého chci do struktury přizvat -> Odeslat pozvánku do týmu
V rámci struktury můžete a nemusíte mít kontrolu nad prací Vašich kolegů. Zároveň můžete nechat 100% provizí vyplácet do týmu, případně mohou jít všechny provize na účet majitele struktury, aby tyto rozdělil dle potřeb firmy, případně mohou v jakémkoliv poměru provize odcházet rozdělené mezi majitele struktury a poradce přímo z ADVALO. Nastavení může být odlišně určené pro objednávky z tržiště služeb i pro servisní poradenství.
Přehled -> Přepnout do partnerského rozhraní -> Nastavení -> Změnit nastavení -> Uložit změny
Pokud došlo k uzavření obchodu z tržiště služeb a vzniká Vám nárok na výplatu provize, budete o tom informováni v notifikacích a také e-mailem. Je nutné si alespoň jednou ročně nechat tyto provize vyplatit. Číslo faktury si můžete zvolit libovolně dle svého uvážení. Pokud jste majitel struktury, je možné, že budete muset výplatu provize učinit ve Vašem partnerském účtu. Provize je vyplacena do 14 dnů od vytvoření faktury.
Přehled -> Provize -> K výplatě provizí -> zadat číslo faktury dle svého uvážení -> Připravit fakturu ke kontrole -> V pořádku, vyplatit provize