Chcete se na něco zeptat? Využijte kontaktní formulář. Obratem se vám ozveme zpět.
Se společností ADVALO spolupracujeme již mnoho let. Pravidelně nám aktualizují smlouvu pro naše klienty včetně možností nových služeb servisního poradenství. Naši klienti mimo jiné kvitují službu Právní klinika EUCS, díky které se můžou dotázat na jakýkoliv dotaz v oblasti práva.
Se společností ADVALO spolupracujeme od jejího založení. Osobně jsem byl u samých začátků servisního poradenství. To jsme si všechny nástroje, smlouvy, služby tvořili a vymýšleli sami. Proto vím, kolik času, energie a peněz dokáže ADVALO začínajícím servisním poradcům uspořit. Dnes jsou ADVALO a EUCS nedílnou a každodenní součástí naší komplexní služby prémiovým klientům. Za sebe i za všechny kolegy z Pultar a partneři mohu ADVALO vřele doporučit.
Služby ADVALO používáme již několik let, v minulosti to tak však nebylo. Vše jsme si řešili sami. Když zhodnotím obě dvě varianty, tak jednoznačně jsem pro variantu spolupráce s ADVALO. Proč? Šetříme svůj čas, který můžeme věnovat jiným věcem ve firmě nebo ho dát rodině, jelikož ADVALO za nás dělá dost věcí. Máme klidnější spánek, jelikož víme, že legislativně máme vše v pořádku a hlavně stále aktualizované. ADVALO určitě doporučujeme.
Když jsem se rozhodla poskytovat honorované poradenství, bohužel jsem o ADVALO nevěděla. S advokátní kanceláří jsem strávila téměř dva měsíce laděním smluvní dokumentace a byla to asi největší jednorázová investice do mého podnikání. Vzhledem k tomu, že se problematikou finančního zprostředkování a regulací těchto služeb speciálně nezabývali, nebyla jsem si stále jistá, že mám vše právně v pořádku. Asi rok poté jsem objevila ADVALO a zalíbil se mi jednak jejich široký právní přehled, ale i jednoduchý systém, kdy na pár kliknutí vygeneruji smlouvu a klient ji potvrzuje zaplacením. Sympatické je mi i to, že nemusím opomenuté platby urgovat - vše udělá ADVALO za mne. Takže dnes už pro servisní poradenství používám jen ADVALO.
Systém ADVALO využívám již třetím rokem a je pro mě obrovským usnadněním práce při poskytování placeného servisního poradenství. Tvorba a správa servisních balíčků pro mé klienty je zde snadná. Nejvíce oceňuji, že za mě někdo hlídá legislativní stránku věci, řeší přípravu a sjednání smluv s klienty elektronickou formou a zároveň usnadňuje účetnictví. Doporučil bych ho všem finančním poradcům, kteří chtějí v praxi poskytovat placené služby.
Díky Servisnímu poradenství mohu svým klientům poskytnout individuální přístup, pravidelnou péči a zároveň tím rozvíjet dlouhodobý vztah s klientem. Sama jsem tak získala stabilní příjem.